ZKZL wznawia bezpośrednią obsługę klienta
1 czerwca 2020 roku Zarząd Komunalnych Zasobów Lokalowych ponownie otwiera Biuro Obsługi Klienta oraz terenowe Punkty Obsługi Klienta. Wszystkie spotkania będą odbywać się z zachowaniem odpowiednich rygorów sanitarnych.
REKLAMA
Zarówno Biuro Obsługi Klienta jak i pięć terenowych Punktów Obsługi Klienta zostanie otwartych 1 czerwca. Spotkania będzie można rezerwować tylko i wyłącznie drogą telefoniczną, a maksymalny czas ich trwania powinien wynosić 30 minut. W trosce o bezpieczeństwo i zdrowie klientów zmieni się również liczba dostępnych stanowisk. Do dyspozycji poznaniaków będzie 9 stanowisk.
Zarząd Komunalnych Zasobów Lokalowych nie zapomniał o wszystkich zasadach bezpieczeństwa. W miejscach stacjonarnej obsługi klienta zostaną zamontowane osłony ochronne z pleksi. Zarówno pracownicy jak i najemcy zobowiązani będą do noszenia maseczek oraz rękawiczek jednorazowych. Przed spotkaniem trzeba będzie również skorzystać ze środków dezynfekcji przygotowanych przed wejściem. Najemcy, którzy nie będą stosować się do wytycznych nie zostaną wpuszczeni na spotkanie.
Jednocześnie apelujemy do wszystkich klientów o punktualne przychodzenie na spotkanie, ponieważ osoby, które pojawią się wcześniej będą musiały czekać przed wejściem głównym. Przypominamy też, że większość spraw w Zarządzie Komunalnych Zasobów Lokalowych można zrealizować drogą elektroniczną i telefoniczną. Sugerujemy więc naszym najemcom, żeby rozważyli w pierwszej kolejności te kanały komunikacji pamiętając o swoim bezpieczeństwie i zdrowiu.
Numery telefonów do Punktów Obsługi Klienta oraz Biura Obsługi Klienta:
Zarząd Komunalnych Zasobów Lokalowych nie zapomniał o wszystkich zasadach bezpieczeństwa. W miejscach stacjonarnej obsługi klienta zostaną zamontowane osłony ochronne z pleksi. Zarówno pracownicy jak i najemcy zobowiązani będą do noszenia maseczek oraz rękawiczek jednorazowych. Przed spotkaniem trzeba będzie również skorzystać ze środków dezynfekcji przygotowanych przed wejściem. Najemcy, którzy nie będą stosować się do wytycznych nie zostaną wpuszczeni na spotkanie.
Jednocześnie apelujemy do wszystkich klientów o punktualne przychodzenie na spotkanie, ponieważ osoby, które pojawią się wcześniej będą musiały czekać przed wejściem głównym. Przypominamy też, że większość spraw w Zarządzie Komunalnych Zasobów Lokalowych można zrealizować drogą elektroniczną i telefoniczną. Sugerujemy więc naszym najemcom, żeby rozważyli w pierwszej kolejności te kanały komunikacji pamiętając o swoim bezpieczeństwie i zdrowiu.
Numery telefonów do Punktów Obsługi Klienta oraz Biura Obsługi Klienta:
- Punkt Obsługi Klienta numer 1 ul. Brzask 3: 61 4158 701
- Punkt Obsługi Klienta numer 2 Os. Piastowskie 77: 61 4158 702
- Punkt Obsługi Klienta numer 3 ul. 23 Lutego 4/6A: 61 4158 703
- Punkt Obsługi Klienta numer 4 ul. Łozowa 26: 61 4158 704
- Punkt Obsługi Klienta numer 5 ul. Nehringa 2: 61 4158 705
- Biuro Obsługi Klienta ul. Matejki 57: 61 4158 800
PRZECZYTAJ JESZCZE